kastoriatv.gr
Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΕΛΛΑΔΑΚΑΣΤΟΡΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ψηφιακή Διαχείριση Πελατολογίου στα Συνεργεία Αυτοκινήτων: Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Χατζηγιάννη

5408b66110483b78290313a2afefa407
Κοινοποίηση

Εξελίξεις στον τομέα των συνεργείων αυτοκινήτων

Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Χατζηγιάννη

Στην πρόσφατη συνέντευξή του στον Χρήστο Νατσούλη στο Ράδιο ΑΝΤΕΝΝΕΣ 93,6, ο Παναγιώτης Χατζηγιάννης, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων και μέλος του Επιμελητηρίου Καστοριάς, αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα του ψηφιακού πελατολογίου στον τομέα των συνεργείων, πλυντηρίων αυτοκινήτων και πάρκινγκ. Η συνέντευξη εστιάζει στις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή για τις επιχειρήσεις του κλάδου.

Ο Παναγιώτης Χατζηγιάννης εξήγησε πώς η digital τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών, συμβάλλοντας στην ενημέρωση και την αποτελεσματική επικοινωνία. Η εφαρμογή ψηφιακών συστημάτων για τη διαχείριση πελατολογίου, σύμφωνα με τον ίδιο, μπορεί να αυξήσει την προσιτότητα των υπηρεσιών, διευκολύνοντας την έγκαιρη εκπλήρωση των αναγκών των πελατών.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η χρήση αυτών των εργαλείων μπορεί να ενισχύσει την πελατοκεντρική προσέγγιση των επιχειρήσεων, καθιστώντας τες πιο ανταγωνιστικές. Το ψηφιακό πελατολόγιο δεν προσφέρει μόνο οφέλη στην εξυπηρέτηση, αλλά και στην διαχείριση της επιχείρησης συνολικά. Ο Χατζηγιάννης υπογράμμισε την ανάγκη να αξιοποιούνται οι τεχνολογίες αυτές για την αποφυγή χαμένων ευκαιριών και την αύξηση της κερδοφορίας.

Επιπλέον, η συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις και η ανάπτυξη στρατηγικών συμμαχιών είναι στοιχεία που ενδέχεται να αποδειχθούν καθοριστικά για την επιτυχία των συνεργείων στο μέλλον. Ο Παναγιώτης Χατζηγιάννης ενθαρρύνει τους συναδέλφους του να είναι ανοιχτοί στις αλλαγές και να επενδύσουν στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση του προσωπικού σχετικά με τις νέες τεχνολογίες.

Με την ψηφιακή επανάσταση να είναι σε πλήρη εξέλιξη, οι επιχειρηματίες στον τομέα των συνεργείων αυτοκινήτων καλούνται να προσαρμοστούν γρήγορα και να καινοτομήσουν, ώστε να διατηρήσουν τη θέση τους στην αγορά. Ο Χατζηγιάννης ολοκλήρωσε τη συνέντευξη με μια θετική νότα, επισημαίνοντας ότι η πρόοδος είναι δυνατή όταν συνδυάζονται η τεχνολογία και η ανθρώπινη επαφή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Άσκηση Ετοιμότητας της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καστοριάς σε Πρατήριο Καυσίμων

user 3

Παγκόσμια Ημέρα Ευχής 2025: Συμβολικοί Βραδινοί Περίπατοι σε 14 Ελληνικές Πόλεις

user 3

Ο νεαρός γεωπόνος που δίνει «Γεύση Βουνού» 450 χιλιόμετρα μακριά από την πρωτεύουσα